Den onde den gode den fule

Ja, precis som med Convoy så gjorde jag en lite video. Här har jag tagit låten och när jag la bilder till försökte jag följa handlingen. Men jag gjorde små avstickare och flyttade om lite för att musiken och bilderna skulle matcha och passa bättre. Vad har jag mer att säga, behöll ljuden från revolvrarna så de hörs, vilket de inte gör i låten i normala fall. Sen klippte jag den i Premiere den här gången också, aldrig gjort förut. Och det gick väl bra tycker jag. Var rätt basic klippning så jag stötte aldrig på några större problem.

 

Kommentera

