Stadsministern

Stadsministern

Gjort en till liten video. Nu blev det herr Reinfeldt som blev offret. Eller den utvalde. Fast till skillnad mot den jag gjorde med Anders Borg så handlar inte den här om politik…utan kärlek. Inga effekter eller filter nu heller. Här försökte jag mig på läppsynk på några ställen, med blandat resultat kanske. Blev i grund och botten bättre än Borgvideon tycker jag, lite roligare och bättre bilder. Tyvärr är det ju så när man tar bilder från youtube att det är blandad kvalité på de, vilket gör att det blir det också i min video.

Kommentera

