Stop motion

Stop motion

Skrev ju förut att jag försökte göra en stop motion utan att lyckas, pga tekniken, ingen dator som klarade av att öppna ett program jag kunde göra den i. Nu har jag ju det. Och jag testade att klippa ihop den. Blev ungefär som jag tänk mig. Värt att tänka på är att jag gjorde den här som ett test. Jag skulle vilja göra en liknande fast lite längre, utomhus, med en annan person framför kameran. Det är lite lättare att få till bilderna  bra när man inte behöver vara framför och bakom kameran. Tänker jag. 

Kommentera

