Video

Video

En liten video jag gjort. Nu när man fixat så att man kan redigera ville jag se lite hur mycket jag kom ihåg osv. Men jag hade inte då och har inte nu heller så mycket material och jobba med. Men jag fick ihop något iaf på de två timmarna de tog. Jag visste på ett ungefär vad jag hade för bilder, och hade en liten plan hur jag ville ha det. Väldigt liten plan. Den berörde mest bara en bild. Som det sen visade sig inte var exakt så som jag kom ihåg, och då inte heller kunde bli exakt som tänkt mig. Men inget att vara så ledsen för eftersom det bara var något jag gjorde på kul.

Kommentera

