En till när jag ändå håller på;)

Här kommer en till video:P Den är äldre, har ett halvår på nacken ungefär. Skrev ett inlägg förut vet jag om en stop motion film, vet inte om jag nämnde att jag gjort en liten tidigare, och det är den här. Den gjorde jag precis när jag köpt min Canon 5D kamera strax efter nyår. Jag satt och fick för mig att testa göra en lite stop motion. Själva redigeringen om man nu kan kallade det för det, gjorde jag i Windows Moviemaker, eftersom det var det enda som jag hade tillgång till då. Och stop motion funkar ju bra att göra i det programmet, och det är väl egentligen det enda det också duger till. Och ljudet eller soundtracket spelade jag antingen in via telefonen eller direkt in i datorn. Men väl komponerat blev det iaf tycker jag:P 

 

Kommentera

